Veelgestelde vragen
Hoe snel verzend je mijn bestelling?
Alles wat je bij ons ziet, hebben we op voorraad. Zodra we je bestelling en betaling binnen hebben (bij vooruitbetaling), sturen we je pakket meteen op.
Hoe weet je of je bestelling goed is gegaan?
Na je bestelling krijg je van ons automatisch een e-mail met een bevestiging.
Tot wanneer kan ik een artikel retourneren als het niet bevalt?
Je kunt artikelen binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. Leden van de Gap+ club hebben recht op een verlengde retourtermijn van 60 dagen. De geretourneerde artikelen moeten schoon zijn en mogen geen tekenen van gebruik vertonen. Meer informatie vind je in onze Algemene Voorwaarden.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Vul eerst het online retourformulier in. Daarna kun je het pakket op eigen kosten sturen naar: Packeta / mySendle Crossdock, ID: 93380873, Graafstroomstraat 2, 3044AR Rotterdam, Nederland. Stop het retourlabel met streepjescode, dat je bij je bestelling hebt ontvangen, ín het pakket (niet aan de buitenkant plakken). Heb je het label niet meer? Schrijf dan duidelijk je bestelnummer op een vel papier en voeg het bij. Je kunt ook het retourlabel gebruiken dat je bij je bestelling hebt ontvangen en het pakket via DHL terugsturen. De retourkosten bedragen €8 en worden automatisch van het terug te betalen bedrag afgetrokken. Ruilen is helaas niet mogelijk.
Kan ik een artikel ruilen voor iets anders?
Helaas is het niet mogelijk om artikelen te ruilen. Je krijgt het aankoopbedrag terug zodra we het geretourneerde artikel hebben ontvangen.
Wil je toch iets anders? Plaats dan gerust een nieuwe bestelling – we helpen je graag verder!
Wanneer krijg ik mijn geld terug na een retour?
Zodra we je retour hebben ontvangen, storten we het bedrag zo snel mogelijk terug – uiterlijk binnen 14 dagen.